Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с алфата масло в антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Добре карам я сега тя не иска и да загрява явно и термостата блокира от тази работа а миналата година го смених.

    Comment


    • #17
      Едва ли в това, че си изолирал топлообменника е причината за незагряването. Търси причината в термостата. Това, че е сменян скоро, нищо не означава.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Вероятно гуменото уплътнение на термостата е дало фирата, поради навлизането на маслото в охладителната система. Това уплътнение не е маслоустойчиво. Поради тази причина най-вероятно не може да затвори самия термостат. Ако го свалиш и огледаш хубаво, ще си проличи.
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
          Вероятно гуменото уплътнение на термостата е дало фирата, поради навлизането на маслото в охладителната система. Това уплътнение не е маслоустойчиво. Поради тази причина най-вероятно не може да затвори самия термостат. Ако го свалиш и огледаш хубаво, ще си проличи.
          Къде има гумено уплътнение в термостата?
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Поне на такова ми заприлича. Термостат беше Vernet. Това се намираше до термоелемента, на входа на големия маркуч.
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
              Поне на такова ми заприлича. Термостат беше Vernet. Това се намираше до термоелемента, на входа на големия маркуч.
              Не трябва да има гума там защото може да се откъсне. А и не е необходимо.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment

              Working...
              X